Vedetele se alătură campaniei de strângere de fonduri “Let`s Do It, Romania!”

cover-comunicat

Peste 12 700 de dolari strânși până în acest moment din donații individuale și corporate

LDR_infographic_ro-02

Campania de crowdfunding “Let’s Do It, Romania!” are noi susținători: Smiley, Cabral, Amalia Enache, Cornel Ilie, Vladimir Draghia, Florin Grozea, Ana Ularu, Hanno Hoefer și George Buhnici au spus “Da!” invitației de a se alătura primei campanii de crowdfunding dedicate unei cauze eco din România.

“Ce ingenioasă formă de voluntariat a lansat «Let’s Do It, Romania!». Chiar de pe telefonul mobil pe care, recunoașteți, îl avem mereu la îndemână, putem face primul pas pentru o Românie mai curată: o sesizare despre zonele în care ajungem și sunt sufocate de gunoaie. Știu că putem să înroșim toată harta României de la bun început, dar e foarte important să marcăm punctual «râul, ramul» acoperite în plastic, să fie clar unde trebuie intervenit. Exact ca la un om bolnav, e nevoie întâi de un diagnostic precis”, spune Amalia Enache.

Până în acest moment au fost strânși 12 736 dolari din donații individuale pe platformă, dar și din sponsorizări din partea unor companii private, care nu sunt vizibile pe platforma Indiegogo. Până pe 20 iunie, se pot face donații pentru aplicația și platforma care curăță România la acest link.

“Am susținut «Let’s Do It, România!» de la bun început, ba am și participat cărând gunoaie la groapă. Au făcut lucruri pe care nimeni nu le vedea făcute, au reușit unde mulți așteptau eșecul. Acum și-au propus, din nou, să mute munții: vor să dezvolte o aplicație prin care identificarea gunoaielor și ridicarea lor să fie mai facilă, mai rapidă, mai eficientă. Știi cine. Știi ce. Știi cum. Eu mi-am făcut treaba. De-acum încolo tu decizi dacă vrei să susții”,a declarat Cabral.

Campania de crowdfunding are ca scop strângerea de fonduri pentru aplicația mobilă și platforma software “Let`s Do It!”. Cu ajutorul aplicației,orice român va putea să marcheze pe Harta Deșeurilor oricând, orice deșeu întâlnit în oraș sau în natură, pentru ca să fie apoi raportat către autorități și curățat în 30 de zile, conform legii. Voluntarul va primi constant mesaje cu statusul sesizării, până când zona este curățată.

„De fiecare dată când merg la concerte, rămân uimit de frumusețea țării noastre. Avem peisaje extraordinare, așa cum n-am vazut în multe țări. Este responsabilitatea noastră să avem grijă ca aceste locuri să rămână așa. Fie că ne implicăm direct, ca voluntari, fie că raportăm deșeurile prin intermediul unei aplicații, important este să ajutăm, să fim acolo. Așa că Let’s Do It, Romania! Hai să facem următorul pas pentru o țară mai curată!”, a adăugat Smiley.

În momentul donației, voluntarul poate alege și un cadou eco friendly din partea “Let`s Do It, Romania!”, de la posibilitatea de a testa aplicația în premieră sau de a avea aceleași drepturi de admin ca și echipa de organizare, la tablouri unicat din materiale reciclate sau e-books despre reciclare creativă. Nu în ultimul rând, donatorii mai generoși pot susține o echipă de elevi care le va purta numele, voluntari la acțiunea de curățenie “Let`s Do It, Danube!” de pe 27 iunie.

“Am fost admiratorul și susținătorul mișcării “Let’s Do It, Romania!” încă de la început, acum cinci ani. Acești tineri nu au încetat să mă surprindă cu determinarea lor, cu ambiția și cu altruismul lor. Aplicația mobilă va schimba fața acesti țări. La propriu! E un moment bun să îi ajutăm și noi pe ei, să punem cu toții umărul alături de “Let’s Do It, Romania!” la curățarea României! Un fel de “Help me to help you” care stă la baza oricărei campanii de crowdfunding, dar, și mai important, la baza filosofiei «Let’s Do It, Romania”!”, a afirmat Florin Grozea.

Pentru a crea aplicația, echipa “Let`s Do It, Romania!” a realizat un parteneriat cu compania de software QUALITANCE, care va dona câte un dolar pentru fiecare dolar donat. Bugetul care se dorește a fi atins este de 36 170 de dolari și include atât costuri de dezvoltare și lansare a aplicației și platformei, cât și costurile campaniei de crowdfunding. Printre companiile care susțin campania se numără Castrol.

ldr_costs-01

“Multumim companilor care și-au arătat deschiderea față de această inițiativă inedită și au susținut financiar “Let`s Do It, Romania!” în demersul de a lansa un nou tip de voluntariat – voluntariatul digital. Invităm și alte companii care apreciază proiectele sustenabile să vină alături de noi și să ne ajute să facem următorul pas în curățarea României.” a declarat Andrei Coșuleanu, Director Executiv, “Let`s Do It, Romania!”.

Dacă vrei să te implici în campania de crowdfunding“Let`s Do It, Romania!”, iată ce poți face:

  • Donează pe Indiegogo.com la acest link și alege-ți cadoul eco preferat!
  • Trimite mesajul familiei tale, colegilor și prietenilor tăi și invită-i să ne susțină!
  • Dă “join” evenimentului de pe Facebook și invită-ți prietenii și familia să susțină cauza!
  • Dă “share” evenimentelor si postărilor “Let`s Do It, Romania!” pe Social Media: Facebook, Twitter, Linkedin

Toate detaliile despre campanie se regăsesc pe site-ul Indiegogo.com.
Hai să curățăm lumea împreună! Let`s Do It!


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*