Selgros participă la proiectul “Let’s Do It, Romania!” prin adoptarea a 15 judeţe - Let's Do It, Romania!
7040
post-template-default,single,single-post,postid-7040,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Selgros participă la proiectul “Let’s Do It, Romania!” prin adoptarea a 15 judeţe

Selgros participă la proiectul “Let’s Do It, Romania!” prin adoptarea a 15 judeţe

La mai puţin de o lună până la ziua de curăţenie naţională din 12 mai, echipa proiectului „Let’s Do It Romania!” este extrem de încântată să anunţe unul dintre principalii parteneri ai proiectului: compania Selgros România. Compania Selgros Cash & Carry a adoptat cele 15 judeţe în care este prezentă cu magazinele sale, oferind sprijin financiar, logistic şi voluntari pentru Ziua de Curăţenie Naţională. Judeţele în care Selgros va susţine proiectul cu prioritate sunt Arad, Bacău, Bihor, Braşov, Brăila, Bucureşti – Ilfov, Cluj, Constanţa, Dolj, Galaţi, Iaşi, Mureş, Prahova, Suceava şi Timiş, iar peste 800 de angajaţi ai companiei de comerţ cash & carry vor participa la acţiune ca voluntari.

Acesta este al treilea an în care Selgros România se implică în cel mai mare proiect de implicare socială din ţară. În anul 2011, compania Selgros a fost premiată de către echipa de organizare „Let’s Do It, Romania!”, pentru mobilizarea celui mai mare număr de angajaţi la nivel naţional – 710 voluntari, care au strâns 4611 saci cu gunoaie.

Selgros are în România o bogată tradiţie şi experienţă în acţiuni de responsabilitate socială şi comunitară, fiecare dintre magazinele sale organizând acţiuni ecologice anual. Voluntarii membri ai echipei Selgros au participat în ultimii ani la acţiuni precum „Pădurea Respiră pentru Oraşul Tău” – ecologizarea şi igienizarea zonei Hlincea, „Împreună pentru un mediu mai curat”, în zona Pădurea Verde Timişoara, ecologizarea Parcului Tribunalului Sector 4 sau strângerea de PET-uri în Padurea Adâncata din Suceava.

“Comunitatea şi colectivul sunt două dintre valorile noastre de bază, iar ele sunt la fel de importante pentru noi ca şi clientul şi competenţa în toate acţiunile noastre. Implicarea noastră în proiectul naţional dedicat curăţeniei este un demers firesc. Dorim să participăm activ la creşterea calităţii vieţii şi la bunăstarea comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea, ca şi companie, dar şi ca şi cetăţeni. Contribuţia şi participarea noastră la acest proiect corespund şi dorinţei sincere a angajaţilor noştri, care în fiecare an s-au implicat cu entuziasm în acţiunile noastre de ecologizare”, a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros România.

“Suntem bucuroşi că Selgros România este încă din 2010 partener al Let’s Do It, Romania!. Implicarea companiei Selgros cu voluntari în campania din 2010 a fost un exemplu de preocupare reală faţă de mediul înconjurător şi a adus un suport de credibilitate şi încredere proiectului nostru. În 2012, Selgros a devenit susţinătorul naţional cu cea mai mare implicare în proiectul nostru. Acest parteneriat ne onorează şi ne motivează şi mai mult să demonstrăm împreună cu întreaga ţară că România poate să fie mai curată, într-o singură zi – pe 12 mai. Le mulţumim prietenilor de la Selgros şi sperăm ca acest parteneriat să continue”, a declarat Andrei Cosuleanu, coordonator financiar si fundraising Let’s Do It, Romania!.

Proiectul „Let’s Do It, Romania!” face parte din acţiunea globală de curăţenie, organizată sub numele de „Let’s Do It, World!”, care anul acesta se va derula în 85 de ţări şi îşi propune să aducă o schimbare reală şi să demonstreze că oamenilor le pasă de natură şi de ţara în care locuiesc şi că vor să trăiască într-o lume mai responsabilă. Ediţia din acest an a acţiunii „Let’s Do It, Romania!” va avea loc pe 12 mai.

Compania Selgros Cash&Carry România este din anul 2001 unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE. Selgros deține 19 magazine în România și derulează mai multe programe de responsabilitate socială. Selgros este principalul susţinător al proiectului „Masa Bucuriei”, derulat în colaborare cu Patriarhia Română, dar şi sponsor al Academiei de Fotbal „Gheorghe Hagi” din Constanța, asigurând produsele alimentare și băuturile răcoritoare necesare celor 300 de copii și juniori care constituie elita jucătorilor de perspectivă ai fotbalului românesc. 

No Comments

Post A Comment