15 Mar Selgros alaturi de Let’s Do It, Romania! prin adoptarea a 15 judete
Compania Selgros Cash&Carry România este în 2012 unul dintre cei mai importanţi susţinători ai proiectului de curăţenie naţională „Let’s Do It, Romania!”, aflat la cea de-a treia ediţie. Selgros va adopta cele 15 judeţe în care este prezentă cu magazinele sale de tip cash & carry, oferind sprijin financiar, logistic şi, nu în ultimul rând, voluntari pentru Ziua de Curăţenie Naţională. Judeţele în care Selgros va susţine proiectul cu prioritate sunt Arad, Bacău, Bihor, Braşov, Brăila, Bucureşti – Ilfov, Cluj, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Mureş, Prahova, Suceava şi Timiş, iar peste 800 de angajaţi vor participa la acţiune ca voluntari. Ediţia din acest an a acţiunii „Let’s Do It, Romania!” va avea loc pe 12 mai.
Acesta este al treilea an în care Selgros România se implică în cel mai mare proiect de implicare socială din ţară. În anul 2011, compania Selgros a fost premiată de către echipa de organizare „Let’s Do It, Romania!”, pentru mobilizarea celui mai mare număr de angajaţi la nivel naţional – 710 voluntari, care au strâns 4611 saci cu gunoaie. Selgros are în România o bogată tradiţie şi experienţă în acţiuni de responsabilitate socială şi comunitară, fiecare dintre magazinele sale organizând acţiuni ecologice anual. Voluntarii membri ai echipei Selgros au participat în ultimii ani la acţiuni precum „Pădurea Respiră pentru Oraşul Tău” – ecologizarea şi igienizarea zonei Hlincea, „Împreună pentru un mediu mai curat”, în zona Pădurea Verde Timişoara, ecologizarea Parcului Tribunalului Sector 4 sau strângerea de PET-uri în Padurea Adâncata din Suceava.
Proiectul „Let’s Do It, Romania!” face parte din acţiunea globală de curăţenie, organizată sub numele de „Let’s Do It, World!”, care anul acesta se va derula în 85 de ţări şi îşi propune să aducă o schimbare reală şi să demonstreze că oamenilor le pasă de natură şi de ţara în care locuiesc şi că vor să trăiască într-o lume mai responsabilă.
Compania Selgros Cash&Carry România este din anul 2001 unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE. Selgros deține 19 magazine în România și derulează mai multe programe de responsabilitate socială. Selgros este principalul susţinător al proiectului „Masa Bucuriei”, derulat în colaborare cu Patriarhia Română, dar şi sponsor al Academiei de Fotbal „Gheorghe Hagi” din Constanța, asigurând produsele alimentare și băuturile răcoritoare necesare celor 300 de copii și juniori care constituie elita jucătorilor de perspectivă ai fotbalului românesc.
No Comments