Schimbăm lumea împreună cu „Let`s Do It, Romania!” - Let's Do It, Romania!
7602
post-template-default,single,single-post,postid-7602,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Schimbăm lumea împreună cu „Let`s Do It, Romania!”

Schimbăm lumea împreună cu „Let`s Do It, Romania!”

Pentru că anul 2012 este marcat de schimbarea la nivel global pe care o aduc toți implicați în mișcarea internațională „Let`s Do It, World!”, acesta este și conceptul campaniei „Let`s Do It, Romania!” 2012: “Schimbăm lumea împreună!”. Agenția AdBrain Partners este cea care a realizat campania de comunicare: print, radio si TV, iar Infinit Solutions Agency este agenția oficială de consultanță și dezvoltare pentru online pentru „Let`s Do It, Romania!” în acest an.

Într-un astfel de proiect, fiecare face ce știe mai bine. Noi am dezvoltat o campanie de comunicare prin care sperăm să transformăm România într-o țară mult mai curatăInsă, acest lucru nu este posibil decât cu ajutorul miilor de voluntari. Dacă funcționăm ca o echipă în care fiecare își îndeplinește rolul, putem să realizăm lucruri ce par imposibile. De aici a rezultat și mesajul campaniei: Schimbăm lumea  împreună! Desi pare idealist, mesajul este unul sincer și în care noi credem. Sper ca pe 12 mai toti românii să creadă că pot schimba lumea. Insă, acest lucru nu este posibil decât cu ajutorul miilor de voluntari. Dacă funcționăm ca o echipă în care fiecare își îndeplinește rolul, putem să realizăm lucruri ce par imposibile. De aici a rezultat și mesajul campaniei: Schimbăm lumea  împreună! Desi pare idealist, mesajul este unul sincer și în care noi credem. Sper ca pe 12 mai toti românii să creadă că pot schimba lumea.” a declarat Vlad Schuster – General Manager AdBrain Partners.

O componentă importantă a campaniei o reprezintă spotul TV, realizat cu ajutorul Commitet Creatives, iar regizor pentru spotul TV este Andrei Amarfoaie. Anul acesta, protagonistul spotului TV este Super EcoEroul, care întruchipează voluntarul „Let`s Do It, Romania!”. Fiecare dintre voluntari este considerat un mic erou, care reușește, prin implicarea sa în campanie, să aducă o schimbare pozitivă lumii în care trăiește. Același Super EcoErou se regăsește și în spotul radio al campaniei.

Conceptul campaniei din acest an a venit natural, pentru că exprimă o idee în care noi, echipa „Let`s Do It, Romania!”, credem cu tărie: gestul fiecărui voluntar care participă la curățenie contează, gesturile mici, adunate (așa cum este și participarea la Ziua de Curățenie Națională), sunt cele care, de fapt, aduc în timp schimbări importante. Și, având în vedere că vorbim deja despre o mișcare internațională din care face parte și acțiunea noastră, schimbarea este una vizibilă. Pentru noi, fiecare voluntar este un mic erou, pentru că a ales să nu stea deoparte, ci să se implice și să miște lucrurile într-o direcție bună” au declarat reprezentanții „Let`s Do It, Romania!”.

Spotul TV și spotul radio sunt disponibile și în varianta online, pe canalul oficial Letsdoitro.

Spotul TV: http://www.youtube.com/watch?v=xq8JJimqj1I&feature=youtu.be
Spotul radio: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=038Apz456D0

În ceea ce privește componenta de online, partenerul „Let`s Do It, Romania!” este Infinit Solutions Agency, cea care a sprijinit proiectul pentru al doilea an consecutiv, oferind consultanță și dezvoltare de online și social media. În curând va fi lansată o nouă versiune pentru site-ul oficial letsdoitromania.ro, având la bază strategia și design-ul realizat de agenție. De asemenea, o nouă aplicație de Facebook „Let`s Do It, Romania!” a fost lansată, dezvoltată și implementată de Infinit Solutions Agency, sub conceptul “Lucrurile mici schimbă lumea”. Aplicația propune utilizatorilor de Facebook să facă o mică promisiune legată de o acțiune eco pe care o vor face zi de zi, pentru ca lumea să fie un loc din ce în ce mai bun. Prin intermediul aplicației, voluntarii se pot și înscrie pentru curățenia de pe 12 mai.

Suntem în al doilea an de colaborare cu Let’s Do It, Romania! și ne bucurăm că din nou, lucrurile pe care le facem schimbă lumea în bine. Credem că online-ul rămâne mediul principal de atragere de voluntari pentru curățenia de pe 12 mai, și credem mult în voluntarii din anii trecuți și în puterea lor de a aduna echipe pe care să le conducă anul acesta. Pornind de la aceste ipoteze am gândit touchpointuri în jurul userului de online, care să îi ofere toate informațiile de care are nevoie pentru a se înscrie apoi cât mai ușor la curățenia de pe 12 mai.” a declarat Emanuel Zeiler, Client Service Director al Infinit Solutions Agency.

Înscrierile pentru Ziua de Curatenie Nationala se fac pe www.letsdoitromania.ro la sectiunea „Inscrie-te la curatenia de pe 12 mai”.

 

No Comments

Post A Comment