Kaufland este partener principal "Let`s Do It, Romania!" si "Hai Moldova" - Let's Do It, Romania!
13774
post-template-default,single,single-post,postid-13774,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Kaufland este partener principal “Let`s Do It, Romania!” si “Hai Moldova”

Kaufland este partener principal “Let`s Do It, Romania!” si “Hai Moldova”

In 2016, Kaufland ofera cea mai mare miscare sociala din Romania si din Republica Moldova. Kaufland este alaturi de “Let`s Do It, Romania!” inca din 2010, devenind un partener cu traditie, pe care intreaga echipa se poate baza in fiecare an. In plus, in cadrul fiecărei Zilei de Curatenie Nationala, angajatii Kaufland au dat dovadă de grijă, implicare și responsabilitate față de mediu, prin sute de ore de voluntariat.

Ne bucurăm să susținem acest proiect unic, cu impact real pentru România. Protectia mediului este una dintre direcțiile cheie pentru Kaufland România, iar faptul ca vedem atât de mulți romani dedicați în acțiuni pentru mediu ne bucură și ne încurajează. Suntem conștienți de responsabilitatea pe care o avem față de mediul înconjurător și față de generațiile viitoare. Mulțumim tuturor pentru implicare!” a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland România.

“Let’s Do It, Romania!” continuă „Ziua de Curățenie Națională” si in 2016, pentru a cincea oara, eveniment ce va avea loc pe 24 septembrie  in aceeasi zi in Romania si in Republica Moldova la Chisinau. Kaufland s-a implicat in organizarea actiunii, oferind saci si manusi pentru echiparea tuturor voluntarilor si contribuind la cartare intr-un mod neconventional: in luna aprilie, echipa “Let’s Do It, Romania!” a primit o masina electrica din partea Kaufland pentru a identifica mormanele de deseuri intr-un mod eco.

“Ne bucuram ca anul acesta putem organiza acest proiect impreuna cu Kaufland Romania, companie care este alaturi de noi de 7 ani. Impreuna vom responsabiliza sute de mii de voluntari din Romania si din Republica Moldova. Prin campania de anul acesta propunem o schimbare de paradigma in ceea ce priveste felul in care privim deseurile. Acestea reprezinta, materie prima secundara valoroasa care poate fi reintrodusa in sistemul economic.”

No Comments

Post A Comment