Idea Events și Let’s Do It, Romania! aduc în premieră un specialist Global Reporting Initiative - Let's Do It, Romania!
13290
post-template-default,single,single-post,postid-13290,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Idea Events și Let’s Do It, Romania! aduc în premieră un specialist Global Reporting Initiative

Idea Events și Let’s Do It, Romania! aduc în premieră un specialist Global Reporting Initiative

Idea Events, împreună cu Let’s Do It, Romania! organizează conferinţa-dezbatere ”Raportarea non-financiară, calea către un business sustenabil”. Evenimentul face parte din seria de conferințe pe care Idea Events o va dedica sustenabilității, sub titulatura ”Împreună pentru un viitor mai bun”.

 Partenerul principal al evenimentului este Kaufland România.

Conferinţa va avea loc în data de 2 iunie 2016, la hotel JW. Marriott Bucharest Grand Hotel, între orele 9:30 – 15:30. Aceasta se adresează specialiștilor în CSR și sustenabilitate, dar și tuturor factorilor de decizie din companiile care vor trebui să raporteze non-financiar, începând cu anul 2017.

Invitatul special al evenimentului va fi Sandra Genee, Senior Coordinator Corporate & Stakeholder Relations al organizației Global Reporting Initiative (GRI), pionier în raportarea sustenabilității. Aceasta va expune pe larg metodologia de raportare G4, recunoscută la nivel internațional. I se vor alătura numeroși alți speakeri, printre care Cristina Bălan, Managing Partner CSR BootIQ, primul specialist din România și al șaselea din lume certificat G4, Andreea Giovani, Sustainability Manager PwC Romania, Bianca Toma, Projects Coordinator Centrul Roman de Politici Europene, Robert Uzună, Corporate Affairs Director Ursus Breweries. Din partea organizațiilor non-guvernamentale vor participa Andrei Coșuleanu, Executive Director Let’s Do It, Romania! și Caroline Fernolend, Vicepreședinte al fundației Mihai Eminescu Trust. Moderatorul dezbaterilor va fi Laura Dragomir, Realizator și Moderator TV.

Conferința își propune să aducă în discuție implicațiile Directivei 2014/95/EU potrivit căreia întreprinderile de interes public cu peste 500 de angajați au obligativitatea de a raporta anual o serie de aspecte non-financiare și informații privind activitățile de responsabilitate socială și sustenabilitate. Companiile care intră sub incidența acestei directive vor trebui să publice, începând cu anul financiar 2017, o declarație care să conțină descrierea politicilor adoptate în legătură cu aspectele non-financiare, rezultatele obținute și indicatorii de performanță relevanți pentru domeniul de activitate.

Experții din domeniu vor prezenta în profunzime ce presupune o raportare a sustenabilității conform standardelor implementate la nivel european și vor aduce în discuție principalele trenduri, direcții și provocări din domeniu. Prezentările interactive îi vor ajuta pe cei prezenți, fie ei responsabili în domeniul CSR, manageri ai unor companii de top sau profesioniști din domeniul HR să își contureze o viziune clară asupra raportării sustenabilității și a ceea ce înseamnă responsabilitatea socială și cum poate ea fi aplicată în propria organizație.

Accesul se face pe bază de invitație, cu confirmare de participare, la următoarea adresă: [email protected] , telefon de contact: 0799.13.12.44.

Eveniment sprijinit de Air France/KLM și British Romanian Chamber of Commerce.

 

Despre organizator

Iniţial dedicată brokerajului de avioane private şi călătoriilor de lux, Private Luxury Group, prin divizia sa de evenimente, Idea Events, a început din anul 2016 să organizeze și evenimente de interes public.

Prima conferinţă, organizată la sfarşitul lunii martie 2016, dedicată maşinilor electrice și infrastructurii aferente, a deschis seria evenimentelor ce vizează dezbaterea unor subiecte de importanţă naţională şi internaţională.

Afis RO

 

 

No Comments

Post A Comment