Brico Depôt România se alătură celei mai mari mișcări sociale din România - Ziua de Curățenie Națională! - Let's Do It, Romania!
17449
post-template-default,single,single-post,postid-17449,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Brico Depôt România se alătură celei mai mari mișcări sociale din România – Ziua de Curățenie Națională!

Brico Depôt România se alătură celei mai mari mișcări sociale din România – Ziua de Curățenie Națională!

 

Brico Depôt România susține Ziua de Curățenie Națională cu saci în care vor fi colectate deșeurile strânse în urma acțiunii. De asemenea, magazinele Brico Depôt și Praktiker vor fi puncte de înregistrare pentru o parte din voluntarii ce vor participa la acțiunea din 15 septembrie.

Colaborarea este una de traditie, Bricodepot fiind un partener și în cadrul edițiilor precedente ale Zilei de Curățenie Națională.

„Conceptul de sustenabilitate se află în centrul strategiei noastre de dezvoltare pe termen mediu și lung. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar o casă bună este, în primul rând, o casă sustenabilă. În același timp, fiecare dintre noi merităm să avem un cartier, un oraș și o țară în care să ne simțim bine, să respirăm aer curat, să trăim sănătos și în comuniune cu natura. Numai prin puterea exemplului și prin implicarea activă în viața comunității vom reuși să devenim o companie cu adevărat sustenabilă și să transformăm pozitiv viitorul nostru și al clienților noștri.”

Brico Depôt România și Praktiker România sunt parte din grupul Kingfisher, companie internațională care se dedică îmbunătățirii locuinței prin intermediul a peste 1.200 de magazine aflate în 10 țări din Europa, Rusia și Turcia. Cu o echipă de 77.000 de angajați, Kingfisher este cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor și operează sub patru branduri de retail – B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix.  

Kingfisher a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. 

Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat în Brico Depôt.

În decembrie 2017, Kingfisher a achiziționat rețeaua de magazine Praktiker România. Praktiker este unul dintre principalii jucători de pe piața românească de bricolaj şi amenajări interioare, având 23 de magazine și 1.400 de angajați.

Achiziția Praktiker se aliniază strategiei de dezvoltare a grupului pe piața îmbunătățirii locuinței și de consolidare a poziției pe piața locală, devenind numărul 2 în România.

 

Let’s Do It, Romania! organizează în anul 2018 cea mai mare mișcare socială – Ziua de Curățenie Națională, acțiune ce dorește să implice 5% din populația României pentru a face curat în toată țara.

Acțiunea face parte din mișcarea globală “World Cleanup Day”, unde 150 de țări vor organiza activități de curățenie în aceeași zi – 15 septembrie.

 

Let’s Do It, Brico Depôt și Praktiker!

 

No Comments

Post A Comment