28 Jun Renault se implică în campania de cartare organizată de Let’s Do It, Romania!
- Renault va susţine programul de cartare iniţiat de Let’s Do It, Romania! în luna iunie a acestui an prin intermediul celor 4 bloggeri concurenţi în Expeditia Verde
- Rezultatele cartării din cadrul campaniei Renault vor ajuta la strângerea deşeurilor în cadrul marii acţiuni de curăţenie naţională Let`s Do It, Romania! ce va avea loc pe 24 septembrie 2011
- După primele două etape ale competitiei Expediţia Verde, Marius Sescu, bloggerul care reprezintă Iaşiul, se menţine lider datorită unui număr însemnat de elemente eco descoperite şi indexate
Expediţia Verde, o iniţiativă integrată în platforma Renault Eco2, intră săptămâna aceasta în a treia etapă, una care aduce forţe proaspete pentru cei patru bloggeri care participă la proiectul Renault. Marius Sescu, Ovidiu Eftimie, Andrei Crivăţ şi Cristi “Chinezu” Birta au mobilizat în primele două săptămâni ale campaniei nu mai puţin de 626 de susţinători şi sunt gata să se implice alături de partenerul campaniei, Let’s Do It, Romania! pentru a atrage cât mai mulţi voluntari. Toţi participanţii vor porni astfel în noua misiune a Expediţiei, aceea de cartare a oraşelor Bucureşti, Braşov, Iaşi şi Timişoara.
În următoarea săptămână, în cadrul proiectului Renault Expediţia Verde, cei patru bloggeri alături de susţinătorii lor si de voluntarii Let’s Do It, Romania! vor identifica suprafeţele cu deşeuri din zonele care aparţin de cele patru oraşe participante: păduri, câmpuri, porţiuni de teren de lângă albiile râurilor şi din cadrul popasurilor turistice. Rezultatele vor fi înscrise pe harta deşeurilor existentă pe site-ul www.letsdoitromania.ro şi vor fi folosite pe 24 septembrie, când va avea loc cea de-a doua acţiune de curăţenie după cea din septembrie 2010.
Pentru rezolvarea acestei sarcini, bloggerii vor avea alături un Renault Clio, poziţionat în topul modelelor ecologice Renault. Emblematic pentru platforma Renault Eco2, cu un consum mediu de doar 3,5 litri/100 km (pe traseu extraurban) sau 4 litri/100 km (în ciclu mixt: urban si extraurban), vehiculul le testează concurenţilor abilităţile de a conduce eco, folosind cât mai puţine resurse.
Iaşiul se menţine lider, Braşov e principalul pretendent
În a doua etapă a proiectului Renault Expediţia Verde Marius Sescu şi-a menţinut poziţia delider, deşi Ovidiu Eftimie a fost cel care a descoperit şi indexat cele mai multe elemente eco înBraşov, inclusiv puncte de colectare selectivă a deşeurilor, piste de biciclete sau panouri termice solare. Marius Sescu ocupă primul loc, având 220 susţinători şi un total de 525 depuncte, şi este urmat în clasament de Ovidiu Eftimie (Braşov). Ovidiu are alături de el 200 desusţinători, iar descoperirile sale i-au adus 462 de puncte. Andrei Crivăţ (114 susţinători şi 199de puncte) şi Cristi “Chinezu” Birta (114 susţinători şi 147 puncte) încheie clasamentul şi au ocazia să recupereze faţă de primii doi clasaţi în ultimele două etape ale Expediţia Verde.
Expediţia Verde se va încheia cu cea mai mare expediţie eco a anului, programată în perioada4 – 10 iulie. Cei patru bloggeri vor trece prin toate oraşele incluse în campanie şi vor avea ocazia să cucerească noi teritorii şi să atragă cât mai mulţi susţinători dacă vor rezolva o seriede sarcini dezvăluite prin intermediul unui “eco quest”.
Susţinătorii îşi pot ajuta favoriţii de-a lungul întregii campanii pe www.expeditia-verde.ro sau pewww.facebook.com/expeditia.verde.
Despre platforma Renault Eco 2
În anul 2007, Renault a lansat semnătura Renault Eco2. Astfel, a fost anunţat public angajamentul său pentru dezvoltarea şi comercializarea de vehicule ecologice şi economice. Un vehicul Renault este Eco2 dacă îndeplineşte simultan trei criterii: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat într-o uzină certificată ISO 14001 şi este valorificabil în proporţie de până la 95% la finalul vieţii acestuia şi cel puţin 5% din masa plastică totală a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate conţine între 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.
No Comments