26 Aug Ipsos se alătură inițiativei Let’s Do It, Romania! pentru o Românie mai curată
Suntem bucuroși să anunțăm un nou parteneriat care ne aduce mai aproape de obiectivul nostru de a face România mai curată! În 2024, Ipsos, una dintre cele mai importante companii de cercetare de piață din lume, se alătură inițiativei Let’s Do It, Romania! pentru a susține cea de-a XI-a ediție a Zilei de Curățenie Națională care va avea loc pe 21 septembrie.
Sprijin financiar și implicare activă
Prin acest parteneriat, Ipsos oferă un sprijin financiar esențial, care ne va ajuta să organizăm și să desfășurăm Ziua de Curățenie Națională, un eveniment în cadrul căruia sute de mii de voluntari din întreaga țară se mobilizează pentru a curăța mediul înconjurător.
Mai mult decât atât, angajații Ipsos vor participa activ la acțiunile de curățenie din 21 septembrie desfășurate în orașele în care compania își are sedii, București, Brașov și Iași, demonstrând astfel un angajament puternic față de protejarea naturii și contribuind direct la eforturile noastre de a face România mai curată.
Un parteneriat pentru viitorul României
Ne bucură faptul că o companie cu o prezență globală și un impact semnificativ în domeniul cercetării de piață a ales să ni se alăture misiunii noastre. Cu sprijinul oferit de Ipsos, reușim să extindem impactul Zilei de Curățenie Națională.
‘Pentru Ipsos, Ziua de Curățenie Națională nu este doar o oportunitate de a contribui activ la sustenabilitate, ci și un angajament ferm pentru conștientizarea și protejarea mediului. Credem că fiecare acțiune contează și suntem dedicați să facem o diferență pozitivă în comunitățile noastre.
Ne simțim responsabili și inspirați de eforturile noastre comune și susținem activ inițiativele în domeniul ESG (Environmental, Social and Governance). Lucrăm pentru reducerea amprentei de carbon, scăderea consumului de electricitate, responsabilizarea angajaților față de mediu, diminuarea cantității de deșeuri și redarea frumuseții naturii. În parteneriat cu Let’s Do It, Romania!, ne propunem să inspirăm și să mobilizăm cât mai multe persoane și organizații să se alăture inițiativelor de curățenie și conservare a naturii. Această inițiativă reflectă valorile noastre fundamentale și angajamentul nostru de a construi un viitor mai verde, mai curat și sustenabil. Suntem entuziasmați să contribuim la ecologizarea comunității și așteptăm cu nerăbdare impactul pozitiv al eforturilor noastre comune.
Împreună, putem face o diferență semnificativă pentru mediul înconjurător.
Alexandru Nae, Managing Director Ipsos Interactive Services Romania
Împreună, facem diferența
Let’s Do It, Romania! continuă să crească datorită parteneriatelor puternice cu companii care împărtășesc viziunea noastră de a proteja mediul înconjurător. Sprijinul Ipsos ne motivează să continuăm lupta împotriva poluării și să ne implicăm și mai mult în educarea comunităților despre importanța unui mediu curat.
Ziua de 21 septembrie reprezintă o invitație către toți locuitorii României să se alăture Zilei de Curățenie Națională, alături de echipa Ipsos și a celor peste 20.000 de voluntari care s-au înscris deja în aplicație. Împreună transformăm România într-un loc mai curat, mai sănătos și mai sustenabil pentru generațiile viitoare.
Despre IPSOS
____________________________________________________________________________
Ipsos este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață și sondaje de opinie la nivel global, fondată în 1975 în Franța. Compania oferă o gamă variată de servicii, de la cercetare de piață și consultanță strategică, până la analize de date și sondaje de opinie publică și are o prezență globală în peste 90 de țări, fiind cunoscută pentru inovațiile sale în metodele de colectare și analiză a datelor. În plus, față de activitățile sale comerciale, Ipsos susține activ cauze importante legate de educație, mediu și sănătate. Prin aceste eforturi, Ipsos demonstrează angajamentul față de responsabilitatea socială și protejarea mediului.
No Comments