Reader’s Digest susţine Let’s Do It, Romania!

 

Revista Reader’s Digest, prezentă in România din anul 2005, a devenit în scurt timp una din cele mai bine vândute reviste de pe piaţa autohtonă. Misiunea publicaţiei este aceea de a le oferi cititorilor cât mai multe informaţii deopotrivă utile şi remarcabile. La nivel internaţional, revista este citită astăzi în 50 de ediţii şi 21 de limbi.

Începând cu anul 2001, Reader’s Digest a demarat “Trusted Brands”, un amplu proiect la nivel internaţional, care a reuşit în cei zece ani de existenţă să devină un studiu de referinţă pentru mărcile şi companiile din Europa. An de an obiectivul studiului este acelaşi: stabilirea mărcilor în care europenii au încredere. În anul 2009, studiul s-a extins însă către ceea ce avea să devină o iniţiativă unică: “Trusted Brands Environmental”, studiu al cărui scop este desemnarea companiilor care în percepţia publicului român şi european se implică cel mai puternic în protejarea mediului înconjurător.

Proiectul “Trusted Brands Environmental” nu este însă unul izolat , Reader’s Digest dedicând întreaga lună iunie subiectelor ce ţin de protejarea mediului înconjurător. Mai mult, în 2011, la 3 ani de la lansarea studiului, revista Reader’s Digest a oferit echipei Let’s Do It, Romania! un cec în valoare de 1000 de euro pentru recunoaşterea meritelor campaniei din anul 2010, acest lucru, constituind totodată şi primul pas în colaborarea dintre publicaţie şi Let’s Do It, Romania!.

Mulţumim revistei Reader’s Digest pentru susţinere şi credem într-o colaborare pe termen lung!

 


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*