Let’s Do It, Romania ! – Interviu cu Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries

  • Ce parere aveti despre idea pe care o promoveaza Let’s Do It, Romania! si de ce v-ati implicat in proiect?

D.K.: Ursus Breweries este partener in acest program de la prima editie, deci iata ca s-au facut deja 4 ani de cand voluntarii Ursus se mobilizeaza in toate locatiile in care suntem prezenti sa iasa la “marea curatenie” . Ne bucuram sa vedem ca in fiecare an a crescut numarul de participanti, ca din ce in ce mai multi colegi isi fac timp pentru asta.

Credem ca este bine ca exista o astfel de initiative si mobilizare, in primul rand pentru a dovedi ca noi, ca popor putem fi uniti si face o diferenta intr-o singura zi. Altfel ar fi si mai bine sa nu fie nevoie de mobilizare in acest sens. Adica oamenii sa fie constienti si civilizati si sa nu mai arunce gunoiul aiurea, incat sa fie nevoie sa vina altii sa stranga in urma lor. Pe sleau vorbind, e o chestiune de bun simt.

Ne-am implicat pentru mai multe motive: protejarea mediului inconjurator e una din prioritatile noastre, reducerea si reciclarea deseurilor de asemenea. Dar si pentru ca berea e nelipsita la iarba verde si nu ne place sa vedem ambalajele produselor noastre aruncate in natura. Si nu in ultimul rand pentru ca e o mobilizare de echipa, iar berea aduce oamenii impreuna. Ca dovada, iesim impreuna la bere dupa ce terminam curatenia.

  • De ce aleg angajatii Ursus sa vina la ziua de curatenie?

D.K.: Din convingere. Efectiv ies din convingere si pentru ca le pasa. Pentru ca isi doresc ca Romania sa arate mai bine si arate ca e posibil. Este si un exercitiu de echipa foarte frumos, e super sa vezi cum ne incurajam unii pe altii in acest efort (“Hai berari! Inca un sac!”), cum ne ajutam unii pe altii. Este super sa ai satisfactia muncii bine facute cand la final vezi in loc de mormane de gunoaie o piramida de saci frumos cladita si in urma lor un loc curat. Dupa cum spunea un coleg de al meu “sa se vada pe unde au trecut Ursii”, evident in bine. Si ce ne mai place iar foarte tare e ca dupa munca, si rasplata. Dupa ce terminam de curatat iesim cu totii la pranz si la o bere faina si rece. Avem unii colegii din fabricile de bere care se impart in echipe, unii merg la curatenie, altii pregatesc picnicul de dupa, ca sa gaseasca oamenii masa pusa dupa ce termina cu curatenia. Bineinteles cu totii strang si lasa luna dupa ei la final de distractie, si arata astfel ca se poate. Poti sa mergi la iarba verde si sa iti iei gunoiul la plecare.

  • Au devenit angajatii mai responsabili dupa participarea la aceasta campanie? Si-au schimbat in vreun fel atitudinea fata de mediul inconjurator?

D.K.: Pai daca oamenii participa in aceasta campanie, asta arata deja ca le pasa, sunt responsabili si vor un mediu sanatos. Partea buna e ca spun si ei mai departe, unii mai vin cu familia si prietenii la curatenie. Si evident ca daca stai jumatate de zi sa faci curatenie esti mult mai atent data viitoare cand esti in natura si ii faci si pe ceilalti mai atenti.

  • Care este strategia Ursus Breweries pentru protectia mediului in urmatorii ani?

D.K.: Vom continua sa ne implicam pe directiile strategice de dezvoltare durabila, sa reducem consumul de apa, emisiile de carbon, deseurile, sa colectam si reciclam ambalajele. Mai multe detaili despre aceste detalii gasiti pe site-ul nostrum www.ursus-breweries.ro si in raportul de dezvoltare durabila de pe site.


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*