Kaufland România susține educația și protejarea mediului în judetele Dunărene

Compania se va implica activ în cadrul proiectului ”Let’s Do It, Danube!” prin aducerea educației ecologice în școli din județele dunarene și echipare a voluntarilor la ecologizarea malurilor fluviului, pe 29 iunie – de Ziua Internațională a Dunării!

Compania este partener național Let’s Do It, Romania! din 2011, sprijinind desfășurarea zilei naționale de curățenie prin echiparea unui număr de 15.000 voluntari în cadrul celor trei ediții desfăsurate.

Campania de educație ecologică a început la data de 7 aprilie și continuă până la finalul anului educațional. În cadrul acestei etape,  copii vor avea posibilitate de a viziona filmul documentar: ”Dunarea – Amazonul Europei!” și vor participa la sesiuni de training de protejarea și prevenirea poluării mediului și a apelor. În cadrul acestei etape, Kaufland România va dona școlilor participante harți educative și va premia copii cu cea mai mare implicare în proiect.

În cadrul campaniei, Kaufland România va echipa o parte dintre voluntarii participanți la ecologizarea malurilor Dunării.

Județele implicate în cadrul proiectului sunt: Caraș – Severin, Mehedinți, Dolj, Olt, Teleorman, Giugiu, Călărași, Ialomița, Constanța, Brăila, Galați, Tulcea.

”Pentru Kaufland România, a fi o companie responsabilă implică asumarea unui rol activ de partener social, având ca scop dezvoltarea durabilă a comunității în care activează. Conceptul de responsabilitate socială se referă la contribuția pe care trebuie să o aibă o companie la dezvoltarea societății în care activează. De aceea Kaufland se implică în diferite acțiuni sociale, susținând financiar și material nu numai proiecte ample, complexe, desfășurate pe perioade îndelungate de timp, ci și acțiuni sociale ocazionale.

Protecţia mediului şi durabilitatea joacă un rol important pentru noi. Astfel, de exemplu, donăm alimente organizaţiilor umanitare locale şi punem mare valoare pe compatibilitatea ofertei noastre de mărfuri cu mediul înconjurător.

De asemenea, pentru că responsabilitatea pentru mediul înconjurător este o temă actuală, a cărei importanță crește exponențial, ne implică masiv în proiecte comunitare ce au ca obiectiv informarea comunității cu scopul ocrotirii şi întreţinerii mediului înconjurător.” Au declarat reprezentanții Kaufland România.

”Ne bucurăm că am dezvoltat acest parteneriat încă din 2011. Anul acesta, acest parteneriat are o importanță deosebită pentru noi deoarece am putut demara campania educativă în școli și concursul de creație pentru copii. Cunoaștem preocuparea companiei  de implicare  în proiecte pentru comunitățile unde aceasta este prezentă iar faptul ca toate județele dunarene au cel puțin un magazin Kaufland a reprezentat un avantaj. De asemenea stim ca educație și de protecția  mediului sunt alte directii strategice de implicare sociala iar prin acest parteneriat dezvoltăm o punte între cele doua arii.” A declarat Andrei Coșuleanu – director executiv Let’s Do It, România!.

Lanțul de retail Kaufland este originar din Germania, iar primul magazin în afara Germaniei a fost inaugurat în Cehia, în 1998. În România, primul magazin a apărut în 2005. Satisfacția clientului determină întotdeauna acțiunile Kaufland, așadar, pe lângă asigurarea unui nivel ridicat de calitate a unei diversități a produselor, Kaufland își asumă constant un angajament atât față de oameni, cât și față de mediu. Compania se concentrează pe gestionarea responsabilă a resurselor naturale, reducând astfel din impactul pe care acțiunile acesteia le are asupra mediului înconjurător. De la pungi biodegradabile, la un sistem de reciclare bine pus la punct și la sprijinirea activităților de ecologie e doar un pas.


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*