Iaşi, lider după prima etapă a campaniei „Expediţia Verde”

 

Let’s Do It, Romania! este partener în Expediția Verde organizată de Renault, urmând ca în săptămâna 3 a campaniei să se desfășoare etapa de cartare împreuna cu bloggerii implicați.

  • După prima din cele patru săptămâni ale campaniei Renault Expediţia Verde, Marius Sescu a reuşit să fie cel mai activ și mai popular blogger eco al proiectului
  • Cel mai economic concurent al primei etape Expediţia Verde este  Ovidiu Eftimie, al doilea plasat în clasament, care a reuşit să indexe parcurile din oraşul său cu un consum total de motorină de  numai 4,9 litri/100 km în ciclu exclusiv urban
  • Expediţia Verde intră astăzi în a doua săptămână, perioadă în care cei patru bloggeri vor indexa toate elementele eco din Iaşi, Braşov, Timişoara şi Bucureşti

Oraşul Iaşi este liderul primei etape a campaniei Expediţia Verde, o iniţiativă integrată în platforma Renault Eco2, mulţumită punctajului realizat în prima săptămână de bloggerul Marius Sescu. Acesta este urmat în clasamentul expediţiei de Ovidiu Eftimie (Braşov), Andrei Crivăţ (Timişoara) şi Cristi “Chinezu” Birta (Bucureşti).
În prima săptămână a campaniei Expediţia Verde, bloggerii implicaţi au explorat parcurile şi spaţiile verzi amenajate din cele patru oraşe incluse în competiţie şi au atras alături de ei 685  de susţinători. Având ca partener un Renault Clio cu un motor 1,5 dCi 75 CP şi cu un consum mai mic de 4,5L/100 km (ciclu mixt), un model care respectă standardele Eco 2, cei patru au reuşit să indexeze un total de 67 parcuri în Iaşi, Braşov, Timişoara şi Bucureşti. Pentru a avea un consum de carburant cât mai mic, participanţii au aplicat în trafic lucrurile învăţate în cadrul lecţiilor de eco-driving primite din partea Renault. Lista completă a parcurilor descoperite şi indexate este disponibilă pe site-ul www.expeditia-verde.ro.

Marius Sescu a reuşit să plaseze Iaşiul pe primul loc pe podiumul primei etape a competiției, graţie numărului impresionant de parcuri identificate (30 de parcuri) dar şi a celor 201 de susţinători care i s-au alăturat în proiectul Renault.

Ovidiu Eftimie, reprezentant al Braşovului şi al doilea clasat după prima săptămână a campaniei Expediţia Verde, şi-a început călătoria eco la Parcul Sportiv Braşov, iar de-a lungul drumului său a reperat si indexat 13 parcuri, cu un consum total de motorină de numai 4,9 litri/100 km în ciclu exclusiv urban si a reuşit sa atragă 180 de susţinători.

Andrei Crivăţ (Timişoara) încheie podiumul clasamentului provizoriu, cu 14 parcuri indexate şi 100 de susţinători. Cristi „Chinezu” Birta (Bucureşti) aşteaptă cu nerăbdare cea de-a doua etapă a proiectului, una în care poate părăsi ultimul loc al clasamentului dacă va găsi în capitală cât mai multe centre de reciclare, parcări de biciclete sau panouri solare.

A doua săptămână a campaniei Renault Expediţia Verde (20 – 26 iunie) presupune identificarea tuturor elementelor eco din oraşele Iaşi, Braşov, Timişoara şi Bucureşti. Susținătorii celor 4 bloggeri pot influenţa clasamentul final al campaniei accesând site-ului www.expeditia-verde.ro și oferind indicii utile concurentului preferat. Cei patru bloggeri vor oferi premii eco la finalul fiecărei etape celor mai activi fani.

În perioada 27 iunie – 3 iulie, participanţii la Expediţia Verde se vor alătura partenerilor campaniei Let’s Do It, Romania! Încercând să atragă cât mai mulți susținători, bloggerii se vor implica efectiv în cartarea zonelor din preajma celor patru oraşe.
În timpul ultimei probe, care se va desfăşura în perioada 4 – 10 iulie, cei patru bloggeri vor porni în cea mai mare expediţie eco a anului. La bordul automobilelor Renault Clio, Marius Sescu, Ovidiu Eftimie, Andrei Crivăţ şi Cristi “Chinezu” Birta vor porni într-un eco-tur al României, oprindu-se în orașele concurente pentru a face fața unor noi provocări dezvăluite prin intermediul unui “eco quest”. La final, câştigătorul competiției Expediţia Verde va fi desemnat cel care a acumulat cele mai multe puncte de-a lungul celor patru etape și va câștiga o excursie în Franța, pentru a vizita uzina Meubeuge, unde se produce unul dintre modelele electrice Renault.

Susţinătorii îşi pot ajuta favoriţii de-a lungul întregii campanii accesând www.expeditia-verde.ro sau www.facebook.com/expeditia.verde.

Despre platforma Renault Eco 2

În anul 2007, Renault a lansat semnătura Renault Eco2. Astfel, a fost anunţat public angajamentul său pentru dezvoltarea și comercializarea de vehicule ecologice şi economice. Un vehicul Renault este Eco2 dacă îndeplineşte trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat într-o uzină certificată ISO 14001 și este valorificabil în proporţie de până la 95% la finalul vieţii acestuia și cel puţin 5% din masa plastică totală a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate conţine între 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

 


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*