Heineken se alătură Let’s Do It, Romania! - Let's Do It, Romania!
5532
post-template-default,single,single-post,postid-5532,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Heineken se alătură Let’s Do It, Romania!

Heineken se alătură Let’s Do It, Romania!

Heineken a apărut pe piața românească în 1998, sub denumirea de Brau Union, ca în 2007 să devină Heineken România. Patru ani mai târziu, compania s-a alăturat Let’s do it, Romania!, pentru a se implica în una dintre cele mai mari proiecte sociale și de mediu din România. Adoptarea culturii Heineken în 2007 a fost primul pas ce a dus Heineken Romania în această direcție.

 

Heineken deține 4 berării în România, în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș. Din 2009 au început să publice un raport anual de susteinabilitate,prin care prezintă rezultatele companiei în ceea ce privește implementarea de soluții sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate cu privire la mediul înconjurător, societate și comunitățile în care compania își desfășoară activitatea. Raportul de Susteinabilitate se numește „Brewing a better Future”și se se concentrează în jurul a trei arii strategice: improve, empower și impact.

La capitolul “improve”, în 2010, Heineken Romania a redus cantitatea totală de energie utilizată în procesul de producție, consumul specific de energie termică și consumul specific de energie electrică.  Tot începand cu 2010, Heineken Romania a început să achiziționeze și să plaseze în piață numai frigidere „verzi”, care asigură un consum de energie redus cu până la 35% față de frigiderele obișnuite.

In ceea ce priveste directia “empower”, Heineken s-a concentrat pe asigurarea sanatatii si sigurantei personalului, investind in cursuri privind standardele si masurile de siguranta, organizate in cadrul companiei si auditurile mai dese realizate in domeniul sigurantei.

Directia “impact” face referire la contributia în mod pozitiv asupra modului în care adulții percep imaginea berii. În acest sens, abordarea consumului responsabil a fost integrată în totalitate în comunicarea produselor Heineken Romania. Toate sticlele și dozele Heineken poartă mesajul de consum responsabil, împreună cu linkul către www.enjoyheinekenresponsibly.com, o platformă online de educare și informare a consumatorilor despre consumul responsabil de bere.

Mulțumim Heineken România pentru credința în individ, societate și mediu și pentru suportul acordat Let’s Do It, Romania!.

 

No Comments

Post A Comment