Grupul Rossmann sustine Let’s Do It, Danube!

Romcarton-final

După patru ediții în cadrul cărora Romcarton a participat activ cu voluntari la Ziua de Curățenie Națională și sprijin material, colaborarea a fost extinsă prin susținerea proiectului Let’s Do It, Danube!

Grupul Rossmann România, prin implicarea Romcarton și de curând și a companiei din Suceava, Ambro, a dovedit că este un partener de incredere al proiectului de ecologizare “Let’s do it, Romania”. În fiecare an de la implementare, Romcarton s-a angajat să susțină prin forțe proprii acest proiect național de ecologizare a României, cu echipe de voluntari din rândul angajaților proprii, instruiți adecvat.

„Echipa de management dedicată a Romcarton își însușește o politică de imbunătățire continuă a performanțelor de mediu și depune eforturi în sprijinul imbunătățirii si menținerii unor obiective specifice cu ținte definite prin indicatori de peformanță adecvati, realiști și tangibili, care să aibă ca scop prevenirea, monitorizarea și controlul poluării mediului, în acord cu legislația si cu actele de reglementare în domeniul protecției mediului.

Diminuarea impactului generat asupra mediului a procesului de fabricare a cartonului ondulat ține seama de:

– gândirea în perspectivă a dezvoltării durabile şi a ciclului de viaţă a produselor, precum şi integrarea practicilor de eco-eficienţă din faza de proiectare a fiecărui produs în parte;

– gestionarea eficientă a consumului de resurse naturale, a materiilor prime, materialelor şi utilităţilor în procesele de fabricaţie;

– reducerea volumului de deşeuri generate şi încurajarea personalului, printr-un management corespunzător al deşeurilor, în vederea creşterii gradului de valorificare prin reciclare, recuperare şi reutilizare a acestora;

– instruirea temeinică a personalului în vederea prevenirii situațiilor de poluare accidentală a mediului;

– menținerea personalului competent cu atribuții în domeniul managementului mediului.

Romcarton își respectă angajamentele îndeplinind cerințele legale privind obiectivele anuale de valorificare și reciclare a deșeurilor de ambalaje introduse pe piața romanească, prin intermediul ECO-X SA in baza contractului încheiat între părți de preluare a responsabilităților în acest scop.

Romcarton reușeste o colectare selectivă a deșeurilor, aducând soluții de valorificare/eliminare, pentru fiecare categorie de deșeuri generate, prin agenți economici autorizați, datorită implementarii unui management adecvat in acest sens.” – a declarat Roxana Stoian, din partea Rossmann România.

Protejarea mediului și implicarea angajaților sunt direcții cheie ale grupului Rossmann prezentă în România prin companiile Romcarton si Ambro, lucru pentru care participarea în proiect devenind tradiție în cadrul companiei.

”Ne bucurăm să continuam parteneriatul cu grupul Rossmann, unul dintre principalii parteneri ai proiectului Let’s Do It, Romania! încă de la lansare. Este un exemplu de companie care realizează anual un teambuilding de implicare socială, participarea la proiect devenind o tradiție și un model de a-i responsabiliza pe angajati.” – a declarat Andrei Coșuleanu – director executiv Let’s Do It, România!

De asemenea, în cadrul editiei din 2012, pe langa sustinerea si participarea cu voluntari la ziua de curatenie, Let’s Do It, Romania! și Romcarton au avut plăcerea de a le face un cadou special copiilor de la Valea Screzii. Astfel, voluntarii Let’s Do It, Romania au distribuit alimente, jucării și haine copiilor si adulților aflați la Valea Screzii și Valea Plopului.
Romcarton a fost înfiinţata în 1991, astfel începând expansiunea Rossmann Groupe în România prin retehnologizarea vechii fabrici. Domeniul de activitate este dedicat proiectării şi realizării ambalajelor din carton ondulat, pentru industria alimentară, ţigări, dulciuri, pentru bere şi alte băuturi, jucării, piese electronice şi auto, mobilă şi alte bunuri de larg consum. Majoritatea clienţilor sunt companii multinaţionale producătoare de bunuri de consum, cu fabrici în România cât şi în străinătate.

Romcarton a stabilit, a documentat, a implementat şi menţine un sistem de management al calităţii în conformitate cu cerinţele ISO 9001 & 2000, EFSIS BRC/IoP și FSC.

Misiunea Romcarton este aceea de a le oferi clienţilor, actuali si potenţiali, ambalaje de înaltă calitate. Aceasta se cumulează cu principalele valori organizatorice și de responabilitate socială, care stau la baza activității prestate și guvernează relațiile cu toți colaboratorii Grupului Rossmann România:

Respectul angajamentelor

Buna-credinţă

Bunavoinţă

Bunul simţ

Buna dispoziţie

și… Pasiunea!


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*