Farmec România – susţinător de seamă al camapaniei Let’s Do It, Romania Cluj! - Let's Do It, Romania!
8406
post-template-default,single,single-post,postid-8406,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Farmec România – susţinător de seamă al camapaniei Let’s Do It, Romania Cluj!

Farmec România – susţinător de seamă al camapaniei Let’s Do It, Romania Cluj!

Şi în 2012 compania Farmec  se alătură proiectului Let’s Do It, Romania! şi contribuie la echiparea voluntarilor în judeţul Cluj.

Compania investeşte continuu în calitatea produselor. Principiile active folosite provin în mare parte din natură, aşa cum sunt fructele, plantele medicinale autohtone, argila, iar ingredientele folosite nu sunt modificate genetic. Astfel că respectul faţă de sănătate şi mediul înconjurător, completate de cercetarea continuă, inovaţie şi originalitate, sunt unele dintre ingredientele succesului de care se bucură Farmec.

„Pentru Farmec, grija pentru mediul înconjurător este un aspect foarte important, atât la nivel de companie, cât şi la nivel individual. Folosim ingrediente naturale şi extracte BIO în formulările produselor noastre, din culturi speciale şi surse controlate, care nu impactează în niciun fel mediul, iar respectul pentru viaţă exclude din testările produselor Farmec testele efectuate pe animale. Pe de altă parte, atât în birourile noastre din Cluj, cât şi în centrele de producţie şi dezvoltare din toată ţara, am implementat proceduri de protecţie a mediului foarte clare care sunt respectate de fiecare angajat. Până la urmă, responsabilitatea fiecăruia dintre noi faţă de mediul înconjurător şi comunitatea din care face parte, înseamnă o şansa în plus la un mediu mai curat şi mai sănătos pentru toţi.” Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.

Campania „Hai să aducem România acasă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabilitate socială desfăşurate de Farmec. Lansată anul trecut, campania îşi propune să-i sprijine pe sportivi în drumul lor către una dintre cele mai importante competiţii, Jocurile Olimpice de la Londra 2012. „Parteneriatul încheiat cu Comitetul Olimpic şi Sportiv Român este justificat de misiunea socială a mărcii Gerovital, o marcă 100% românească, de a susţine valorile româneşti, atât în ţară, cât şi în străinătate.” a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.

 În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în țări din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Anul 2011 a fost anul în care compania a venit alături de proiectul Let’s Do It, Romania participând atât cu resurse financiare cât şi cu voluntari.

Mulţumim Farmec Romania pentru susţinere.

 

No Comments

Post A Comment