Farmec Cluj-Napoca, partener “Let’s Do It, Romania!” pentru al treilea an consecutiv - Let's Do It, Romania!
9659
post-template-default,single,single-post,postid-9659,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Farmec Cluj-Napoca, partener “Let’s Do It, Romania!” pentru al treilea an consecutiv

Farmec Cluj-Napoca, partener “Let’s Do It, Romania!” pentru al treilea an consecutiv

Cluj-Napoca, 12 septembrie 2013: Farmec Cluj-Napoca susține și în 2013 proiectul „Let’s Do It, Romania!”, ajuns anul acesta la cea de-a patra ediție. Aceasta este cea de-a treia implicare consecutivă a companiei în inițiativa anuală de curățare a României, ceea ce confirmă, încă o dată, angajamentul Farmec de a deveni un partener pe termen lung al proiectului. Farmec Cluj-Napoca continuă astfel să fie un aliat al campaniei, care va culmina cu acțiunile planificate pentru data de 28 septembrie, declarată Ziua Națională a Curățeniei.

  Campania de curățare a României din 2013 a debutat cu o sesiune de cartare, desfășurată alături de  presa clujeană, în cadrul căreia reprezentanții presei locale au identificat mormanele de gunoi și gropile ilegale pentru a ajuta echipa „Let’s Do It, Romania!” să acționeze acolo unde este nevoie și să facă încă un pas înspre îndeplinirea obiectivului echipei organizatoare de a reuși să igienizeze întreaga țară.

   „Let’s Do It, Romania! este un proiect pe cât de curajos, pe atât de responsabil”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec Cluj-Napoca. „Demararea acestei inițiative în urmă cu patru ani a avut un impact semnificativ pentru România și avem o profundă admirație față de consecvența și dăruirea celor care fac parte din proiect. Această campanie anuală este o oportunitate excelentă pentru susținători și pentru voluntari de a promova obiceiuri sănătoase pentru mediu și de a se uni pentru redesenarea unei Românii mai curate. Noi încurajăm toți românii să se alăture proiectului – se vor simți astfel mândri că România este mai frumoasă și datorită lor.”

   Pentru Farmec, responsabilitatea socială este unul din principiile de bază ale companiei. Astfel, anul acesta, compania a sprijinit campania de informare și conștientizare privind cancerul de piele, inițiată la începutul verii de studenții de la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. De asemenea, compania a fost partener al evenimentului Swimathon Cluj 2013, un proiect social de strângere de fonduri dezvoltat de Fundația Comunitară Cluj.

 

No Comments

Post A Comment