Clujeni alături de clujeni – ‘Farmec’ susţine ‘Let’s Do It, Romania!’

Farmec este este cel mai important producător român de cosmetice, multe dintre mărcile produse la Cluj aflându-se în topul preferinţelor consumatorilor români.

Astăzi, portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind: Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos şi Obsesie.

Brandul Gerovital a primit o nouă confirmare a aprecierii de care se bucură în rândul consumatorilor români care au desemnat Crema Hidratantă Gerovital Plant Produsul Anului, în categoria a€œCrema de fata”. Crema Hidratantă Gerovital Plant este singurul produs românesc care a fost premiat în cadrul Produsul Anului 2011.

Produsele Farmec se regăsesc pe toate continentele de pe glob. Principiile active care sunt folosite provin în mare parte din natură: fructe care sunt bune şi la frumuseţe, nu doar la gust, plante medicinale autohtone pe care nu credeai că le vei găsi decât în ceaiuri, dar care îţi regenerează tenul şi părul, argilă din munţi, care n-ar fi fost decât pământ, dacă nu am fi aflat ce minuni poate face, iar ingredientele utilizate sunt nemodificate genetic, respectând normele actuale din industria cosmetică.

Şi lucrurile nu se opresc aici. Din grijă pentru natură, Farmec susţine Clujul în proiectul ”Let’s Do It, Romania!”, implicându-se atât pe partea de promovare, cât şi cu resurse materiale şi voluntari! Un mare „MULŢUMESC, FARMEC ! ” pentru sprijinul acordat, ca de la clujean la clujean ! Š

„Pentru Farmec, grija pentru mediul înconjurător este un aspect foarte important, atât la nivel de companie, cât şi la nivel individual. Folosim ingrediente naturale şi extracte BIO în formulările produselor noastre, din culturi speciale şi surse controlate, care nu impacteaza în niciun fel mediul, iar respectul pentru viaţă exclude din testările produselor Farmec testele efectuate pe animale. Pe de altă parte, atât în birourile noastre din Cluj, cât şi în centrele de producţie şi dezvoltare din toată ţara, am implementat proceduri de protecţie a mediului foarte clare care sunt respectate de fiecare angajat. Până la urmă, responsabilitatea fiecăruia dintre noi faţă de mediul înconjurător şi comunitatea din care face parte, înseamnă o şansa în plus la un mediu mai curat şi mai sănătos pentru toţi.” Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*