755 voluntari la prima editie “Let’s Do It, Corporate!”, dedicat promovarii voluntariatului in companii

10715694_10152762766603764_1094441326_nPe data de 27 septembrie, echipa „Let’s Do It, Romania!” a organizat prima ediție a proiectului „Let’s Do It, Corporate!”. Proiectul a fost organziat în 8 județe: Ilfov, Timiș, Cluj, Brasov, Buzău, Prahova, Dolj, Constanța si a avut ca scop implicarea angajaților din companii pentru a curata si a promova o atitudine responsabila fata de mediu.755 de voluntari au participat la actiunea de curatenie desfasurata sambata.

Campania a implicat 623 de voluntari din companii precum Ursus Breweries, HP, IBM, Omniasig, Genpact, Mega-Image, Bergenbier, GRS, Radisson Blue, Cummins Generator Technologies Romania. Alături de aceștia, au participat la actiune și 132 angajaţi ai Ambasadei SUA, infanterişti marini şi militari ai Forţelor Terestre ale SUA de la Baza Militară Mihail Kogălniceanu, atât bărbaţi, cât şi femei.

In cadrul acțiunii au fost colectați 2275 saci cu deșeuri, reprezentând aproximativ 23,4 tone cu deseuri. Deseurile au fost colectate selectiv, peste 65% dintre acestea urmand sa fie reciclate.

„Anul acesta am decis sa nu organizam o Zi de Curatenie Nationala, ci sa ne concentram pe zone specifice care au nevoie de implicarea noastra, asa cum a fost cazul proiectului “Let`s Do It, Danube!”, in care am antrenat toate judetele dunarene. Apoi, am ales sa organizam actiuni dedicate unor segmente de public, asa cum este “Let`s Do It, Corporate!”, creat pentru a promova voluntariatul in randul angajatilor din companii. Desigur, acolo unde echipele noastre locale au dorit sa pastreze traditia actiunilor de toamna, am organizat actiuni punctuale, dedicate comunitatilor din judetele respective”, a declarat Andrei Coșuleanu – Director Executiv „Let’s Do It, 10681725_10152762767123764_1579321434_nRomânia!”.

Actiunea organizata de echipa “Let’s Do It, Romania!” a avut ca parteneri Asociatia EcoStuff din judetul Timis, Fundatia Snagov din judetul Ilfov, Asociatia Prietenii Padurilor din judetul Brasov si Asociatia Natura Transilvaniei din judetul Cluj-Napoca. Partenerii proiectul au fost: BUNZL, Romprest, Iridex Grup, Just Master Activities, Autonom Rent-a-Car, Konica Minolta, Austral.

”Este important să înţelegem că ceva atât de simplu precum gunoiul de zi cu zi, pe care l-am arunca pe stradă sau pe plajă, are un uriaş impact, atât din punct de vedere al sănătăţii populaţiei, cât şi economic, pentru că descurajează turismul. Şi este ceva ce, evident, putem remedia. Astfel că mă bucur să mă aflu aici impreuna cu echipa “Let`s Do It, Romania!”, alături de aproximativ 100 de voluntari, militari americani si personal al ambasadei, şi aş încuraja tot mai mulţi români să ia parte la astfel de proiecte”, a afirmat Dean Thompson – însărcinatul cu afaceri din partea Ambasadei SUA.

„Let`s Do It, România!“ este cel mai mare proiect de implicare socială din România. Inspirat din iniţiativa Estoniei, unde 50 000 de voluntari au luat parte la ziua de curăţenie organizată pe data de 3 mai 2008. In cele 4 editii de proiect, „Let`s Do It, Romania!“ a implicat peste 980.000 de voluntari care au reușit să adune peste 2.100.000 de saci, in timp ce media de deșeuri reciclate pentru cei patru ani de proiect a ajuns la 31%.

„Let`s Do It, Romania!“ este proiectul tuturor celor care cred că în România sunt posibile lucrurile pozitive de amploare, atunci când fiecare este dispus să contribuie si sa nu ramana pe margine.

 10709615_10152762765773764_627573379_o 10722789_10152762765768764_1670324895_o


Lasă aici o părere, o idee

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*